|
Na společné cestě

Ekologie

EUROVIA CS klade důraz na odpovědné chování vůči životnímu prostředí, jeho zlepšování, trvale udržitelný rozvoj a vývoj nových, šetrnějších technologií. Svými pracovními metodami se snaží o co největší omezení negativních dopadů stavebních prací, o lepší využívání vstupů, minimalizaci odpadů nebo omezení znečišťování včetně prašnosti. Do plnění svých cílů se snaží zapojit všechny zaměstnance.

Svůj odpovědný přístup k životnímu prostředí dokazuje společnost řadou oceněných staveb. Jako stavba s ekologickým přínosem byl vloni na Mezinárodním vodohospodářském a ekologickém veletrhu WATENVI a Mezinárodním veletrhu komunálních technologií URBIS TECHNOLOGIE oceněn Most na dálnici D1 Mengusovce - Jánovce v km 19,7 - polní cesta na migračním tahu zvěře. Cenou za ekologický přínos realizovaného projektu z roku 2009 se může pochlubit Silnice I/44 Červenohorské sedlo – sever. Stavbě udělilo titul sdružení Stavíme ekologicky spolu s Ministerstvem životního prostředí a Svazem podnikatelů ve stavebnictví v ČR. Oceněním se pyšní také unikátní lávka pro pěší a cyklisty v Dačicích. EUROVIA CS si za její pečlivě provedenou rekonstrukci vysloužila v roce 2009 čestné uznání PRESTA – prestižní stavba jižních Čech.

Mezi další ekologické stavby společnosti EUROVIA CS patří: 

Novinky

16. 10. 2017

Montáž nosníků na D1

V noci z pátku 13. října na sobotu 14. října byly namontovány 4 nové nosníky na mostě v km 80,5 dálnice D1, tj. na modernizovaném úseku Koberovice – Hořice (vedoucí sdružení EUROVIA CS, závod Čechy východ). Každý nosník váží 64 tun a měří 35 metrů. Vyrobeny byly v naší dceřiné společnosti PREFA PRO v Brandýse nad Labem.
více zde

12. 10. 2017

Další část dálnice D3 byla otevřená pro řidiče

Dalších více jak 5 km dálnice D3 je k dispozici pro řidiče. Slavnostním dokončením stavby dne 12. října byl zprovozněn úsek D3 Veselí nad Lužnicí – Bošilec. Do jara 2018 budou v místě probíhat ještě dokončovací práce, které však nebudou mít vliv na provoz v místě. Trasa navazuje na začátku na již dokončenou část mezi Táborem a Veselím nad Lužnicí a na konci na úsek Bošilec – Ševětín, který je ve výstavbě.
více zde