|
Na společné cestě
Hlavní stránka>Pro média>Tiskové zprávy>2010>EUROVIA CS bude pracovat na železnici v Polsku

2010

« Zpět na seznam

1. 12. 2010

EUROVIA CS bude pracovat na železnici v Polsku

PRAHA (1. prosince 2010) – Stavební společnost EUROVIA CS bude realizovat práce na železnici v Polsku. Zvítězila totiž spolu s EUROVIA Polska ve výběrovém řízení na optimalizaci trati v úseku Kraków Biežanow – Wieliczka Rynek v celkové hodnotě zhruba 400 milionů korun. Investorem projektu je PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

Projekt Modernizace trati č. 109 Kraków Biežanow – Wieliczka Rynek včetně prací na železniční stanici Kraków Lagiewniki v Polsku bude realizován podle konceptu Design&Build (naprojektování a vybudování).

„Vítězství ve výběrovém řízení na optimalizaci asi 5,5 km dlouhého úseku železniční trati v Polsku je pro nás jednou z nejvýznamnějších událostí letošního roku. Zvlášť v situaci, kdy v České republice dochází ke zpomalení či zastavení některých projektů výstavby dopravní infrastruktury,“ uvádí Ing. Martin Borovka, předseda představenstva a generální ředitel společnosti EUROVIA CS.

K podpisu smlouvy by mělo dojít v prosinci letošního roku. Následně budou zahájeny projekční práce. Celý projekt by měl být hotový v roce 2013.

Základní informace:
Název stavby: Modernizace železniční trati č. 109 Kraków Biežanow – Wieliczka Rynek včetně prací na železniční stanici Kraków Lagiewniki (neprojektování a vybudování)
Investor: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Zhotovitel: sdružení firem EUROVIA Polska (vedoucí člen sdružení) a EUROVIA CS (člen sdružení)
Realizace projektu: 01/2011 - 2013


Kontakt pro další informace:
Iveta ŠTOČKOVÁ
tisková mluvčí
vedoucí útvaru komunikace a marketingu
T/ +420 224 951 349
M/ +420 731 602 380
E/ iveta.stockova@eurovia.cz
www.eurovia.cz

Soubor ke stažení

Novinky

27. 5. 2016

II/305 Albrechtice nad Orlicí - Borohrádek

e čtvrtek 26. května slavnostně začala rekonstrukce silnice II/ 305 z Albrechtic nad Orlicí do Borohrádku. Jedná se o silnici II. tř., která vykazuje množství nerovností a konstrukčních poruch. Akce řeší problematiku stavební úpravy zesílení konstrukce vozovky a obnovení odvodnění stávající silnice II/305 včetně mostů a některých propustků.
více zde

25. 5. 2016

Na třech železničních tratích na Liberecku došlo ke zkrácení jízdních dob a zvýšení bezpečnosti a komfortu cestování

V úterý 24. května slavnostně skončily tři železniční projekty na Liberecku. Hlavním cílem těchto projektů bylo jejich uvedení do technického stavu odpovídajícího evropským parametrům a standardům.
více zde