|
Na společné cestě
Hlavní stránka>Novinky>Vánoční dárek pro řidiče: EUROVIA CS předala první zcela modernizovaný úsek dálnice D1

Novinky

4. 12. 2014

Vánoční dárek pro řidiče: EUROVIA CS předala první zcela modernizovaný úsek dálnice D1

První letošní dárek dostanou řidiči jedoucí po dálnici D1. EUROVIA CS dokončila modernizaci úseku 5 EXIT 41 Šternov – EXIT 49 Psáře. Tento úsek je první obousměrně zcela modernizovaný, po kterém se jezdí již bez omezení. EUROVIA CS provedla práce ve stanoveném termínu. Investorem projektu bylo ŘSD ČR.

Práce na modernizaci více jak sedm kilometrů dlouhého úseku začaly v létě 2013. Pracovníci EUROVIA CS působili za omezeného provozu na dálnici v etapách. Nejdříve byl modernizován povrch a rozšířen směr z Prahy na Brno. Následně byly totožné práce provedeny v opačném směru. Na úseku se nacházejí dva mosty, které bylo zapotřebí rovněž rekonstruovat, a to v km 41 a v km 47. V létě 2013 byly mosty za úplného vyloučení dopravy vždy přes víkendovou noc odstraněny a v létě 2014 byly následně osazeny nové opěry nosníky.

V říjnu byl úsek částečně zprovozněn. Zbývalo dokončit ještě práce ve středovém páse. Tyto byly dokončeny a úsek je v těchto dnech průjezdný bez omezení.

„Všechny práce jsme uskutečnili podle harmonogramu. Pracovali jsme ve dne i v noci a dnes ještě před zahájením zimní údržby předáváme řidičům úsek dálnice D1 Šternov – Psáře kompletně obousměrně modernizovaný,“ sdělil Tomáš Juna, ředitel pražského závodu EUROVIA CS.

Novinky

25. 5. 2016

Na třech železničních tratích na Liberecku došlo ke zkrácení jízdních dob a zvýšení bezpečnosti a komfortu cestování

V úterý 24. května slavnostně skončily tři železniční projekty na Liberecku. Hlavním cílem těchto projektů bylo jejich uvedení do technického stavu odpovídajícího evropským parametrům a standardům.
více zde

5. 5. 2016

Skončila modernizace traťového úseku Horusice – Veselí nad Lužnicí

Dne 5. května slavnostně skončila modernizace železniční trati Horusice – Veselí nad Lužnicí, která je součástí 4. koridoru. Práce zahrnovaly především zdvoukolejnění přibližně pětikilometrového mezistaničního úseku, čímž došlo k navýšení přepravní kapacity; současně se také zvýšila traťová rychlost.
více zde