|
Na společné cestě

Novinky

25. 5. 2016

Na třech železničních tratích na Liberecku došlo ke zkrácení jízdních dob a zvýšení bezpečnosti a komfortu cestování

V úterý 24. května slavnostně skončily tři železniční projekty na Liberecku. Hlavním cílem těchto projektů bylo jejich uvedení do technického stavu odpovídajícího evropským parametrům a standardům. více

5. 5. 2016

Skončila modernizace traťového úseku Horusice – Veselí nad Lužnicí

Dne 5. května slavnostně skončila modernizace železniční trati Horusice – Veselí nad Lužnicí, která je součástí 4. koridoru. Práce zahrnovaly především zdvoukolejnění přibližně pětikilometrového mezistaničního úseku, čímž došlo k navýšení přepravní kapacity; současně se také zvýšila traťová rychlost. více

26. 4. 2016

Slavnostní ukončení stavby ELEKTRIZACE TRATI Č. 293 ŠUMPERK – KOUTY NAD DESNOU

V pátek 22. dubna byla slavnostně ukončena stavba elektrizace trati č. 293 Šumperk – Kouty nad Desnou. Předmětem stavby byla elektrizace trati č. 293 Šumperk - Kouty nad Desnou na stejnosměrnou proudovou soustavou 3 kV v celkové délce 19 300 m. více

1. 4. 2016

Skupina EUROVIA CS má novou personální ředitelku

Novou personální ředitelkou stavební skupiny EUROVIA CS se stala Ing. Erika Kohoutová (32). Ve funkci nahrazuje Mgr. Lenku Zachovou, která se rozhodla odejít do důchodu. více

31. 3. 2016

Oprava dálnice D2 u Brna vstupuje do druhé fáze

Na brněnském začátku dálnice D2 směrem z Bratislavy odstartuje 2. dubna druhá fáze rekonstrukce vozovky. Do konce července zde bude probíhat oprava levé poloviny dálnice ve směru z Bratislavy do Brna v délce 3,6 km. Rekonstrukce opačného směru proběhla úspěšně v roce 2015. Opravu za 267 milionů Kč realizuje EUROVIA CS pro Ředitelství silnic a dálnic. více

30. 3. 2016

Rekonstrukce železničního uzlu v Ústí nad Orlicí skončila

Dne 30. března slavnostně skončil projekt Průjezd železničním uzlem Ústí nad Orlicí. Tříleté omezení bylo spojené především se zvýšením rychlosti. Vlaky zde nyní mohou projíždět až 160 km/h. Kromě zvýšení maximální traťové rychlosti došlo v průběhu stavby také k modernizaci sdělovacího a zabezpečovacího zařízení, trakčního vedení a napájení. K odbavení cestujících a řízení provozu slouží nově vybudované objekty. více

23. 3. 2016

Soutěž Vodohospodářská stavba roku ocenila protipovodňová opatření v Táboře

Vodohospodářskou stavbou roku 2015 se stalo řešení ochrany proti velké vodě spolu s revitalizací nábřežní zóny pravého břehu řeky Lužnice v Táboře. Práce realizovalo sdružení firem EUROVIA CS a SOLETANCHE Česká republika. Projektantem byla společnost VRV. K vítězství přispěla úspěšná výstavba 1074 metrů dlouhé protipovodňové zdi. více

23. 3. 2016

Skupina EUROVIA CS zaznamenala v roce 2015 nárůst zisku

Stavební Skupina EUROVIA CS, která působí na území České a Slovenské republiky, dosáhla v roce 2015 konsolidovaného obratu 18,5 mld. Kč. Hospodářský výsledek před zdaněním činil podle mezinárodních účetních standardů 897 mil. Kč. Rentabilita tržeb, tedy podíl zisku před zdaněním na tržbách, se pohybovala na úrovni 4,8 %. Skupina EUROVIA CS k poslednímu dni v prosinci zaměstnávala 2 792 lidí. V roce 2016 plánuje společnost proinvestovat téměř 500 mil. Kč na obnovu strojového vybavení a přijmout téměř 150 nových zaměstnanců. více

Stránka: › 1 | 2

Novinky

25. 5. 2016

Na třech železničních tratích na Liberecku došlo ke zkrácení jízdních dob a zvýšení bezpečnosti a komfortu cestování

V úterý 24. května slavnostně skončily tři železniční projekty na Liberecku. Hlavním cílem těchto projektů bylo jejich uvedení do technického stavu odpovídajícího evropským parametrům a standardům.
více zde

5. 5. 2016

Skončila modernizace traťového úseku Horusice – Veselí nad Lužnicí

Dne 5. května slavnostně skončila modernizace železniční trati Horusice – Veselí nad Lužnicí, která je součástí 4. koridoru. Práce zahrnovaly především zdvoukolejnění přibližně pětikilometrového mezistaničního úseku, čímž došlo k navýšení přepravní kapacity; současně se také zvýšila traťová rychlost.
více zde